Rzeszowski E.Leclerc przeszedł metamorfozę

Odnowienie sześciu działów, poszerzenie asortymentu i wprowadzenie nowoczesnych urządzeń – to część zmian, które wprowadził rzeszowski hipermarket E.Leclerc. Metamorfozie sklepu, która zakończyła się wraz z końcem października, towarzyszy rozbudowana akcja promocyjna.

Wyższa jakość i szerszy wybór

W hipermarkecie wprowadzono szereg zmian poprawiających jakość produktów. Modernizacja objęła m.in. zakup nowych ekologicznych lodówek CO2, bardziej przyjaznych środowisku. Dzięki tej zmianie powierzchnia obejmująca produkty chłodzone powiększyła się o ok. 40 proc. W dziale „Owoce i Warzywa” wprowadzono technologię nawilżania zapewniającą długotrwałe utrzymanie świeżości sałat i ziół oraz zamontowano nowoczesną ladę chłodniczą. Nowa lada pojawiła się także w dziale garmażeryjnym, który został wzbogacony o strefę ciepłych posiłków i zyskał nazwę „Bistro”.

Najbardziej widoczna zmiana nastąpiła w dziale „Zdrowa Żywność”. Jego asortyment poszerzono o ponad 1000 nowych produktów. Dział został szczególnie wyeksponowany w przestrzeni sklepu, podzielono go także na osobne kategorie produktów: ekologiczne, bez laktozy, bez cukru, bez glutenu, vege, super food oraz bez glutaminianu. Nowe oblicze zyskał również dział „Kuchnie Świata”, który po zmianach obejmuje ponad 700 produktów. Został on także podzielony na sekcje: francuską, włoską, grecką, orientalną, tajską, meksykańską, japońską i chińską.

Wszystkie zmiany przeprowadziliśmy z myślą o klientach. Naszym głównym celem było zapewnienie jeszcze wyższej jakości produktów i jestem przekonany, że udało nam się to osiągnąć – mówi Denis Louis, prezes E.Leclerc w Rzeszowie.

Promocje i atrakcje dla klientów

Z okazji metamorfozy hipermarket przygotował dla swoich klientów liczne atrakcje oraz akcje promocyjne. Głównym elementem kampanii będzie katalog z promocjami obowiązujący od 30 października do 4 listopada. Już 30 i 31 października w godz. 12.00-18.00 odbędą się pokazy kulinarne, które poprowadzi Kamil Polinceusz. Będzie to okazja do spróbowania dań przygotowanych przez renomowanego szefa kuchni oraz porozmawiania z nim o tajnikach sztuki kulinarnej. Wszystkie potrawy zostaną przyrządzone na bazie produktów Wiodącej Marki, które są dostępne jedynie w E.Leclerc. W ramach kampanii odbędą się także m.in. degustacje produktów działu „Zdrowa Żywność”, a także pokazy kulinarne kuchni tajskiej. Równolegle do działań promocyjnych związanych z metamorfozą, będzie trwał konkurs mikołajkowy dla posiadaczy Kart Stałego Klienta z łączną pulą nagród wynoszącą ponad 8000 zł. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 8 grudnia.