Ceramstic w nowej odsłonie

23 lipca 2019r. Ceramstic, wiodący producent płytek ceramicznych, wdraża odświeżone logo i nową stronę internetową. Marka Ceramstic należy do grupy Vinderen – polskiej firmy od 16 lat działającej na polskim rynku budowlanym.

W 16-tym roku działalności grupa Vinderen prezentuje nowy logotyp swojej marki Ceramstic. Nowe oblicze Ceramstic jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest wzmocnienie wizerunku firmy jako marki nowoczesnej i wyznaczającej trendy w branży. Nowe logo to również zwieńczenie zmian, jakie zachodziły w tym czasie tak w firmie, jak i w całym sektorze. Odświeżony logotyp symbolizuje nowoczesność i innowacje odpowiadające rosnącemu zapotrzebowaniu ze strony klientów, którzy dziś, bardziej niż kiedykolwiek, cenią sobie jakość i oryginalność.

Ceramstic jest marką, która lubi być na czasie, podążać za zmieniającymi się trendami nie tylko w kwestii oferty produktowej, ale i wizerunku. Stare logo zwyczajnie straciło na aktualności, stąd decyzja o zmianie na takie, które jest aktualne, kreatywne, pełne energii, jak dzisiejszy Ceramstic – komentuje Kinga Chudek – specjalistka ds. Marketingu i PR w Ceramstic.

Jednocześnie firma wzmacnia swoją obecność w Internecie. Dzisiaj Ceramstic, a w niedalekiej przyszłości pozostałe marki należące do Grupy Vinderen – Rubtiler i Morgan & Möller – będą miały odświeżone serwisy www. Nowe, przejrzyste i przyjazne dla użytkownika strony internetowe będą również dostosowane do urządzeń mobilnych.

Jedną z kluczowych funkcji wprowadzonych na nowej witrynie Ceramstic jest funkcja Znajdź najbliższy salon. Aplikacja skierowana jest do klientów korzystających z urządzeń mobilnych i pozwala na zlokalizowanie najbliższego salonu, który ma w swojej ofercie płytki Ceramstic.

Na stronie dostępna będzie również inteligentna wyszukiwarka, dzięki której łatwo i szybko będzie można znaleźć poszukiwane płytki czy dodatki dekoracyjne. Funkcjonalne filtry umożliwią precyzyjne przeglądanie i odnajdowanie produktów według kryteriów takich jak nazwa kolekcji, rodzaje pomieszczeń, style, kolory, przeznaczenie czy kształt. Możliwość oznaczenia „ulubionych” produktów pomoże w podjęciu ostatecznej decyzji o zakupie.

Strona internetowa to nie tylko skarbnica wiedzy, katalog produktów, ale przede wszystkim narzędzie sprzedażowe. Chcemy, aby klienci łatwo i szybko mogli odnaleźć najlepsze dla nich produkty, inspirowali się za naszym pośrednictwem oraz czerpali wiedzę na temat trendów w aranżacji wnętrz – mówi Renata Gutowska, Dyrektor Handlowa i Zarządzająca Vinderen.

Projekt nowego logo Ceramstic oraz system identyfikacji wizualnej marki opracowała agencja kreatywna Logotomia. Agencja odpowiadała również za przygotowanie nowej strony internetowej. Wdrożenie nowego logotypu przebiega stopniowo. Oznacza to, że na rynku przez pewien czas będą funkcjonować produkty i materiały reklamowe z nowym jak i dotychczasowym logo.

– Kadrowane łuki z jednej strony tworzą literę „C”, nawiązując do inicjału marki, z drugiej, swoją otwartą kompozycją, zapraszają do zabawy multiplikacją wzoru. Jest to odniesienie do tego, jak układa się płytki ceramiczne podczas tworzenia ozdobnych powierzchni. Widzimy też kształt płytki bez zarysowanej krawędzi. Kierunek, dynamika i ustawienie elementów znaku subtelnie nawiązuje do dotychczasowej identyfikacji marki Ceramstic, tworząc jednak bardziej charakterystyczny i nowoczesny symbol. Kolorystyka nawiązuje do osobowości, a także do wartości marki Ceramstic – komentuje Sebastian Lis, Founder i Creative Director agencji kreatywnej Logotomia, która opracowała nowy logotyp Ceramstic.