Drugi rok z rzędu CHEP uzyskuje certyfikat Top Employer w Europie

Spółki w Belgii, Francji, Niemczech, Irlandii, Polsce, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii zostały objęte akredytacją w uznaniu znakomitych warunków pracy oraz praktyk HR. Certyfikat dla czołowych globalnych pracodawców przyznaje Instytut Top Employers (TEI), międzynarodowa instytucja badająca najlepsze praktyki w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi.

Weybridge, 1 lutego 2019 r. – CHEP, firma specjalizująca się w obsłudze łańcucha dostaw, w uznaniu znakomitych warunków pracy dla zatrudnionych otrzymała certyfikat „Top Employer Europe” na rok 2019, przyznany przez Top Employers Institute (TEI), globalny instytut promujący najlepsze praktyki z zakresu organizacji pracy. Akredytacja obejmuje następujące kraje: Wielką Brytanię, Hiszpanię, Francję, Niemcy, Belgię, Polskę i Irlandię. Aby otrzymać prestiżowy status „Europe”, firmy muszą uzyskać certyfikację w co najmniej 5 krajach.

David Plink, CEO Top Employers Institute, podkreśla: „Firma CHEP należy do ekskluzywnego, globalnego grona najlepszych pracodawców i niezmiennie wykazuje znakomite osiągnięcia. CHEP koncentruje się na wysokiej jakości nie tylko w odniesieniu do produktów lub standardów bezpieczeństwa, ale także dba o ekscytujące możliwości rozwoju kariery dla zatrudnionych w różnych lokalizacjach na całym świecie. Dzięki temu przedsiębiorstwo przyciąga utalentowanych kandydatów, oferując niezwykle atrakcyjne warunki oraz nieustannie dbając o rozwój umiejętności personelu”.

Organizacja TEI przyznaje certyfikaty wyłącznie tym firmom, które spełniają najwyższe standardy doskonałości w kwestii warunków pracowniczych. Po audycie zewnętrznym i procesie weryfikacji wyniki efektywności są oceniane w odniesieniu do międzynarodowego standardu. Program pozwala zidentyfikować wiodących pracodawców na świecie przez analizę możliwości udostępnianych pracownikom w dziesięciu obszarach:

  • Strategia zarządzania talentami
  • Pozyskiwanie talentów
  • Tworzenie miejsc pracy
  • Wdrożenie nowych pracowników
  • Szkolenia i rozwój
  • Zarządzanie efektywnością
  • Rozwój liderów
  • Zarządzanie karierą i zmianami na stanowiskach
  • Wynagrodzenie i benefity
  • Kultura organizacyjna

Ruediger Heim, Wiceprezes ds. HR, CHEP EMEA, podkreśla: „Drugie z rzędu wyróżnienie Top Employer to dla nas prawdziwy powód do satysfakcji. Wiemy dobrze, że motywowanie zatrudnionych i tworzenie warunków, w których czują dumę z własnych osiągnięć, jest kluczem do sukcesu nie tylko firmy CHEP, ale także naszych klientów i akcjonariuszy. W firmie CHEP zawsze stawiamy ludzi na pierwszym miejscu a nasze inwestycje w pracowników zostały ponownie docenione w Europie, a także w RPA, Indiach i Arabii Saudyjskiej”. 

Działania CHEP są ukierunkowane na rozwijanie umiejętności, wspomaganie rozwoju karier oraz na świadczenie wsparcia dla zatrudnionych. Realizacja tych celów odbywa się za pomocą najlepszych programów i narzędzi szkoleniowych oraz rozwojowych, a także poprzez oferowanie atrakcyjnych opcji mobilności. Inicjatywa CHEP Commercial Academy niedawno otrzymała nagrodę „Learning Programme of Excellence” przyznaną przez Learning & Performance Institute (LPI).   

Thomas Allmark, Dyrektor ds. Integracji i Różnorodności, CHEP EMEA, komentuje: „Każdy pracownik CHEP ma możliwość rozwijania swojej kariery w międzynarodowej i wielokulturowej firmie. Chcemy optymalnie zagospodarować zasoby różnych talentów poprzez stworzenie środowiska, w którym każdy może przyczyniać się do naszego sukcesu. Różnorodność zasobów pracowniczych odzwierciedla różnorodność naszej branży i klientów, których obsługujemy”.

 

***

Informacje o Top Employers Institute

Top Employers Institute (TEI), z siedzibą w Holandii, jest organizacją przeprowadzającą globalne certyfikacje doskonałości w zakresie warunków pracy i możliwości rozwoju pracowników. Realizuje rozległe badania w firmowym obszarze HR, obejmujące strategię HR i zarządzanie talentami, wdrażanie polityk, monitoring i raportowanie, rozwój liderów, planowanie kariery i zarządzanie zmianami na stanowiskach. Więcej informacji można znaleźć w witrynie www.top-employers.com.

 

Informacje o firmie CHEP

Żadna inna firma na świecie nie uczestniczy w transporcie tak wielu towarów do tak wielu ludzi i miejsc na Ziemi co CHEP. Palety, skrzynie lub pojemniki tworzą niewidoczny kręgosłup globalnego łańcucha dostaw, a uczestniczą w nim największe światowe marki, którym CHEP pomaga transportować więcej towarów do większej ilości odbiorców w sposób wydajny, zrównoważony i bezpieczny. Jako pionier gospodarki współdzielenia, firma CHEP stworzyła jedną z najbardziej zrównoważonych organizacji logistycznych, promując model poolingu zasobów oparty na wielokrotnym użytkowaniu i współdzieleniu nośników. CHEP działa głównie w segmencie produktów szybkozbywalnych (np. produkty spożywcze, AGD i środki higieny osobistej), świeżych produktów, napojów, a także w branży detalicznej i przemysłowej. Zatrudniając ok. 11 000 osób, CHEP działa w oparciu o siłę umiejętności zbiorowych bazujących na różnorodności, inkluzji i pracy zespołowej. CHEP dysponuje ponad 300 mln palet, skrzyń i kontenerów a ok. 750 centrów serwisowych obsługuje ponad 500 000 lokalizacji klientów, do których zaliczają się globalne marki takie jak Procter & Gamble, Sysco, Kellogg’s czy Nestlé. Będąc częścią Brambles Group, firma CHEP działa w ponad 55 krajach, prowadząc największe operacje w Ameryce Północnej i Europie Zachodniej. Więcej informacji o CHEP można znaleźć w witrynie www.chep.com. Więcej informacji o grupie Brambles można znaleźć w witrynie: www.brambles.com.