Platige Image dołącza do Klubu Agencji Eventowych

Z końcem czerwca Platige Image dołączyło do grona Klubu Agencji Eventowych, działającego przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Dzięki doświadczeniu zdobytemu na rynkach zagranicznych, jako nowy członek KAE studio pomoże w kreowaniu standardów oraz dobrych praktyk dla polskiej branży eventowej.

Misją Klubu Agencji Eventowych jest prowadzenie i usprawnianie dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi wsparciem z zakresu event marketingu a agencjami dostarczającymi takie usługi. Rolą Klubu jest tworzenie i promowanie wysokich standardów i dobrych praktyk oraz edukacja rynku w zakresie szeroko rozumianego event marketingu. Klub Agencji Eventowych zrzesza stabilne finansowo agencje, oferujące kompleksowe rozwiązania w obszarze event marketingu.

– Wartości KAE są nam bliskie i od zawsze z podziwem obserwowaliśmy jego działania. Dlatego jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy dołączyć do grona agencji pracujących wspólnie na rzecz promowania dobrych praktyk na rynku – mówi Karol Żbikowski, prezes Platige Image. – Chcemy dzielić się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas realizacji prestiżowych eventów na rynkach zagranicznych, by pomóc we wprowadzaniu nowoczesnych standardów w rodzimych warunkach – dodaje.

Platige Events to dział Platige Image od 2008 roku zajmujący się produkcją multimedialnych eventów. Stworzony przez Marka Jankowskiego zespół ekspertów, korzystając z międzynarodowej sieci specjalistów, z powodzeniem podejmuje się kreacji i produkcji eventów na całym świecie. Wśród zrealizowanych projektów znajdują się ceremonie otwarcia największych piłkarskich rozgrywek, w tym Finałów Ligi Europy UEFA w latach  2015-2019 – organizowanych w pięciu różnych krajach, UEFA Super Cup w latach 2015-2017, czy Audi Cup 2017 w Monachium. Platige Events odpowiada również za produkcję EXPO 2015 w Mediolanie, gali otwarcia Międzynarodowych Targów Turystyki 2011 w Berlinie oraz konferencji i warsztatów dla amerykańskiej organizacji Atlantic Council. Realizował również musicale w Doha oraz Amsterdamie.

Realizujemy postawione wcześniej plany związane z rozszerzeniem klubu. Tym samym witamy Platige Image w naszym gronie. Cieszymy się, że agencje z międzynarodowym dorobkiem i doświadczeniem będą dzielić się swoją wiedzą i wspólnie z nami popularyzować dobre praktyki w branży – powiedział Mariusz Nowak, wiceprezes agencji Ministry of Creativity i członek zarządu KAE. Klub Agencji Eventowych działa w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i został założony w 2012 roku.